Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.12.2007 21:28 - Пълнежът и обвивката
Автор: bebi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1325 Коментари: 1 Гласове:
0



 Какво се крие отзад?Зад вратата.Която изглежда толкова чиста,бяла и невинна...Аз разбрах.Разбрах и не ми хареса.Изобщо.Има мрак.Тъмнина.Пустота.Безразличие.Всичко,което можеш да се сетиш,всичко лошо и отвратително.
 Вратата е обвивката.Обвивката на ... това отвътре.Шоколадовата обвивка.Отвън си красив,приветлив,добър,но след като махнеш маската..Е,тогава ставаш различен.Много различен.
 Толкова му се възхищавах..Толкова много исках да го опозная,но...след като това стана..Искаше ми се да не се беше случвало.Разбрах колко е суров.Колко е надменен и безразличен.Нямаше нищо човешко в него..Но аз пак бях влюбена.Дори и да знаех че пълнежа е развален.Продължавах да вярвам,че ще се промени.Че това вътре няма да е вече развалено,а ще е вкусно и приятно.Ще има вкус на ягоди.Да,тези сладки плодчета,които те карат да летиш,когато ги ядеш..бавно,хапка по хапка и им се наслаждаваш.
 Вярвах.Вярвах силно,но това,в което вярвах така и не се промени.А аз,наивната,още бях влюбена,до полуда.Но разбрах.Разбрах,че няма смисъл..Влюбена в празен човек.Кух.Безчувствен.Надменен.Играещ си с наивната ми вяра.
 Както и да е,това отмина.Забравих го.Никога не съм поглеждала друг,страх ме бе...от вратата..Не искам да знам какво се крие там.Няма и да разбера..Предпочитам шоколадовата обвивка,от колкото ягодовия пълнеж.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missing - ....
04.12.2007 18:08
пълнежът понякога е горчив, но оако се отказваме прия всяка горчилка, никога няма да можем да се насладим на сладостта :) Търси сладкото... има го
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bebi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 64946
Постинги: 17
Коментари: 17
Гласове: 296
Архив